Από τα παιχνίδια έως τα αθλητικά παπούτσια και τις πάνες, τα καταναλωτικά προϊόντα βρίσκονται στο επίκεντρο μιας σειράς στρατηγικών των εταιρειών για την άμβλυνση του αντίκτυπου των αμερικανικών δασμών, σε συνάρτηση με το μέγεθος του πορτοφολιού των πελατών τους.
Η Adidas ανακοίνωσε ότι θα μπορούσε να λανσάρει νέα προϊόντα σε υψηλότερες τιμές στις ΗΠΑ, η Levi Strauss, θα περιορίσει τις προωθητικές ενέργειες και ο γίγαντας της βιομηχανίας συσκευασίας Proctor & Gamble, θα εισαγάγει αυξήσεις τιμών από την επόμενη εβδομάδα.
Δασμοί και προειδοποιήσεις Μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου προειδοποιούν εδώ και μήνες, από την ανακοίνωση του Ντόναλντ Τραμπ στις 2 Απριλίου για την «Ημέρα της Απελευθέρωσης» και την επιβολή δασμών, ότι θα υποστούν πιέσεις εξαιτίας των υψηλών δασμών.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Τώρα, περιγράφουν πώς αλλάζουν τις επιχειρήσεις τους για να προσπαθήσουν να αμβλύνουν το πλήγμα της αύξησης του κόστους, της ασιγουριάς αναφορικά με την εμπορική πολιτική των ΗΠΑ και της μείωσης της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.
Οι διαφορετικές προσεγγίσεις τους αντικατοπτρίζουν μια αυξανόμενη διαφορά αναφορικά με το πόσο μπορούν να μετακυλήσουν στους πελάτες τους το κόστος χωρίς να επηρεάσουν αρνητικά τις πωλήσεις.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Οι καταναλωτές, ιδίως εκείνοι που ήδη αντιμετωπίζουν περιορισμένους προϋπολογισμούς εν μέσω οικονομικής και γεωπολιτικής ασιγουριάς, ενδέχεται να διστάσουν να πληρώσουν περισσότερα για είδη καθημερινής ανάγκης, ενώ οι καταναλωτές μεσαίου και υψηλού εισοδήματος ενδέχεται να είναι αποφασισμένοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για πιο ακριβά είδη.
Amazon και L’Oreal Η Amazon, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης στον κόσμο, ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος των επιβαρύνσεων από τους δασμούς που επιβλήθηκαν από τον Τραμπ στις 22 Ιουλίου.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }...